Wyłowione w sieci - odcinek 9


Wykułam przerębel i nałapałam dla Was rybek!

  1. Przepiękne lampy, które do złudzenia przypominają księżyc.
  2. W najbliższym czasie podzielę się z Wami moimi sposobami na szybkie ozdrowienie, a doraźnie wysyłam Was na Ziołową Wyspę, która radzi jak skutecznie wyleczyć zapalenie zatok.
  3. Sklep z greckimi przysmakami wygląda bardzo obiecująco. W najbliższych dniach planuję zakupić u nich oliwę, obiecuję podzielić się wrażeniami. A może ktoś z Was już testował ich produkty?
  4. 27 wnętrzarskich DIY - dzięki temu podsumowaniu u ConchitaHome odkryłam kilka ciekawych blogów o istnieniu których nie miałam wcześniej pojęcia.
  5. Znacie moje zdanie na temat wspierania naszych firm (to właśnie dlatego powstał Prezentownik), jeżeli zwracacie na co dzień uwagę na to do kogo trafiają pieniądze z Waszych zakupów z pewnością polubicie stronę Wspieram Rozwój i ich aplikację Polskie Marki.  
Oprócz tego, że przed chwilą odkryłam, że od dwóch tygodni nie można komentować najnowszych postów (już naprawione!) mogło ominąć Was na blogu wspomnienie wigilijnego stołu i świątecznych dekoracji. Chwaliłam się też (a co!) dołączeniem do DT Art-Piaskownicy. Dla żądnych noworocznego zorganizowania się wyszukałam piękne kalendarze i plannery do wydruku za całkowitą darmoszkę, a tym co lubią podłubać w pracowni zdradziłam kilka kartkowych tricków.

Wszystkim bez wyjątku oddaję na chwile stery bloga. Wypełnijcie ankietę i zdecydujcie w którą stronę popłyniemy w tym roku! Dzięki i do zobaczenia na jednej z dzikich plaż!

http://goo.gl/forms/dgVPaxWZxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...