Candy z powodów wielu


A oto niektóre z nich:
- bo nareszcie jest już wiosna czyli moja ulubiona pora roku
- bo minęłam jakiś czas temu 100 postów (ten jest 113)
- bo przybywa Was tutaj ciągle i mam nadzieję, że już za chwil kilka będzie was 100 (jest 91)
- bo zbliżam się do 10 000 odsłon bloga (jest 9946)
- bo wygrałam ostatnio Candy w Art-Piaskownicy (o szczegółach wkrótce)
- bo za równe pół roku wychodzę za mąż :) :) :)

Co jest do wygrania ?

Jeden z kwiatów ze zdjęcia (mają średnicę około 7cm). Można go zmodyfikować (kwiat mniejszy/większy, koraliki mogą być inne, może być zamiast nich guzik, mogą być w innym kolorze, nawet kwiat może mieć inny kolor). Kwiat jest broszką, więc można go przypiąć do szala, chusty, torby, sukienki, koszuli, zasłony w pokoju, poduszki, na cienką gałązkę - gdzie tylko dusza zapragnie.

Dodatkowo osoba, która zwycięży dostanie spersonalizowany prezent. Oglądnę bloga zwycięzcy i coś wybiorę, dla scraperek - np. zestaw papierów albo fajne stemple, dla blogerek kulinarnych - ciekawe przyprawy, coś smakowitego do skosztowania, dla osób, które prowadzą blogi o wystroju wnętrz - jakiś ciekawy dodatek.

Będzie mi miło 'kombinować" co dla Was wybrać, no i mam nadzieję, że Wam będzie miło otrzymać coś wybranego specjalnie dla Was.

Zasady proste:
- linkujemy obrazek z Candy u siebie na blogu
- zostawiamy komentarz pod tym postem
- w tym Candy mogą brać udział osoby, które mają blog
- na FB jest konkurs, w którym mogą brać udział wszyscy  :)
- no i oczywiście serdecznie zapraszam do śledzenia mojego bloga :)

64 komentarze:

  1. Z tego wszystkiego to oczywiście najbardziej gratuluję Ci małżeństwa i życzę by ten czas do szybko Ci przeleciał.
    Oczywiście na candy się zapisuję, gdyż już od jakiegoś czasu podziwiam Twój talent do tworzenia pięknych przedmiotów.

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo fajna formuła :] spróbuje szczęścia zatem ! no i gratuluje tych liczby, oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem.. staję.. czekam...... GRATULUJĘ:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie - powodów sporo, a i podejście do tematu bardzo ciekawe :) Dołączam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że się zgłaszam :) Wspaniale gratuluję przyszłej Pannie Młodej, ozdobę do włosów musisz koniecznie sama wykonać !!! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To i ja poproszę dopisać mnie do listy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To spróbujmy szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. o bardzo fajne rozwiązanie tak więc do kolejeczki staję ...no i gratuluje serdecznie tych wszystkich liczb!!!I dalej życzę powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. okazji wiele i to jakich okazji :)))
    to i ja się pokuszę na cukieraski Twoje :)))
    w kolejce się zatem grzecznie ustawiam i cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oo świetne okazje do świętowania! :) gratuluję wszystkich :) i oczywiście staję po smakowite cukierasy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. to i ja choć nigdy nie wygrywam i jestem tylko konkubiną :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. konkubiną byłam przed zaręczynami 7 lat bez jednego miesiąca ;)

      Usuń
  12. świetne kwiatuszki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję, gratuluję sukcesów, wygranych, a przede wszystkim miłości:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się dopisuję jako setna obserwatorka :) Powodzenia w dalszym blogowaniu i zapraszam do siebie.

    www.krymaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne candy, więc grzecznie postoje w kolejce i poczekam, a może się uda ;) Pozdrawiam
    Panna Kropka

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję małżeństwa i życzę aby było udane. Jestem już (nie wiem którą) obserwatorką, to znaczy że się zgłaszam i zapraszam do mnie: yellow--cookie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawe candy, chętnie się zapiszę :) Gratulacje z powodu wszystkich tych powodów :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. i ja ustawiam się w kolejce po słodkości :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne te broszki :) Ustawiam się grzecznie w kolejce i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie powody do candy super ;) Skoro tak zachecasz, to staje w kolejce i doskonale wiem, jak wykorzystałabym taką broszkę... A jak wygram, to powiem ;))))

    OdpowiedzUsuń
  21. zgłaszam sie :) banerek jest, obserwuję i na szczeście po cichutku liczę... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. przyłączam się do zabawy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Tez chciałabym sie przyłączyć i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Info o candy zostało zamieszczone na www.jakuszyc.pl: http://jakuszyc.pl/candy-u-czarnej-biedronki/

    Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie przygarnę to cudo!
    Pozdrawiam! Cz.

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne broszki. uwielbiam takie - nawet próbowałam ale srednio mi wyszło :P liczę na szczęście:)
    www.mebelina.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Łał ile wspaniałych okazji, ale najbardziej podoba mi się ta, że będziesz mężatką ;p
    Broszki urocze, więc z przyjemnością dołączam do kolejki, życząc Ci kolejnych Sukcesów, nie tylko blogowych! =D
    Pozdrawiam cieplutko =}

    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. hej
    broszki są super,więc i ja się zapisuję
    pozdrawiam. Lidzia

    OdpowiedzUsuń
  29. zapisuję się na candy z wielu powodów także :) http://koralinaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. ustawiam się w ogonku
    Pozdrawiam

    Dorcia

    http://scrapkidorci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję za zaproszenie i oczywiście zgłaszam się, kwiatki są cudne po prostu:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też się zapisuję ;) i życzę dużo szczęścia i miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  33. wszystkiego dobrego życzę dalszej owocnej "pracy" na blogu uwielbiam tu zaglądać i....cudownego życia z mężem kwiatki są cuuudownaśne ten biały ....mam nadzieję będzie mój
    MirellaS70@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczności przygarnę z ochotą!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Powody do świętowania fajne, ale ostatniemu kibicuje serdecznie i życzę by wszystko było zapięte na ostatni guzik.
    Piękne dzieła , a zwłaszcza kwiatowe broszki. Chętnie przystroiłabym się jedną z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  36. może piątek 13-ego przyniesie szczęście, startuję:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam takie kwiaty, więc staje w kolejce :)) Pozdrawiam serdecznie Edka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakie piękne i delikatne:)
    Gratuluje zamążpójścia już teraz:) Ja to w czerwcu 8 lat odbębnie jak sobie GPSa na palec założyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. I ja mam ochotę na te piękne kwiatki, choć szczególnie ujął mnie Twój pomysł prezentu spersonalizowanego;) Pozdr, ach!

    OdpowiedzUsuń
  40. Spróbujmy szczęscia, bo ytakie piękne kwiatki w sam raz na wiosnę:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. to juz teraz rozumiem na czym polega candy, więc jestem i tu :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajny pomysł na candy, zapisuję się :).

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawam, co byś dla mnie "wynalazła" :DDD z ochotą stanę w ogonku (a i kwiaty lubię, więc tym bardziej ) :D
    Pozdrawiam serdecznie, info już umieściłam: KLIK TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  44. Broszki bardzo zachęcają. Pozdrawiam, zapisuję się i zapraszam do siebie:)
    http://blue-anna-wieczorami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie mam jeszcze żadnej broszki, więc ta byłaby jak znalazł ;) Więc ustawiam się w kolejce.
    I będę Cię odwiedzać, bo ciekawe rzeczy tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Twoje kwiatki są w sam raz na ociagajaca się wiosnę.. a niepodzianka to jest to co jeszcze bardziej kusi i podkreca zabawę.

    Pozdrawiam, podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję wszystkiego :-) Oraz przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo chętnie wezmę udział w zabawie, szczególnie podoba mi się biały kwiatek, :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jeszcze chwila i przegapiłabym takie cudowności :)Dołączam do zabawy, wklejam banerek no i gratuluję serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  50. przesliczne kwiaty:) również przyłaczam sie do slodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Super,już się zapisuję i zapraszam do siebie: http://koralikowy-kacik.blogspot.com/

    ps. też jestem Dagmarą :>

    OdpowiedzUsuń
  52. gratulacje i zgłąszam sie na sam koniec
    moze ostatni będą pierwszymi?

    OdpowiedzUsuń
  53. Eva - http://swiatzeslow.blox.pl/html20 kwietnia 2012 22:17

    Uwielbiam kwiaty w każdej postaci!!!
    Ustawiam się w kolejce i ja:)
    Serdecznie zapraszam do siebie.
    Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  54. Also I would like sign up for these super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  55. Zapisuję się. Kwiatuszki są prześliczne i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Uwielbiam kwiaty :) Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. banerek dodany:) http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. 60 osób się już zapisało to i ja się zapiszę z przyjemnością.
    Bardzo fajny pomysł z tym prezentem specjalnym ;)

    Banerek po lewej stronie na blogu:
    http://kolczyko-branie-od-moniki.blogspot.com/
    znajdziecie tam małe candy,zapraszam.

    Wszystkim życzę powodzenia i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  59. ustawiam sie szybciutko w ogonku bo czasu zostalo niewiele :) fajnie by bylo zostac wylosowana ;p
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...