Kto szuka ten znajdzie !

Babcia powiada jeszcze, że żeby znaleźć to trzeba przewrócić garnek do góry nogami...tzn. do góry dnem ;)

Czego poszukujemy ? Inspiracji oczywiście !
Weno nadejdź i zgłoś swoje zdjęcie na fotograficzne wyzwanie u Mai (temat: COŚ INSPIRUJĄCEGO)

Co najbardziej inspiruje Biedronkę ? Wszystko ! Zwłaszcza rzeczy, które ma w pracowni. Potrafi dostać szału twórczego na widok guzika, nitki, tasiemki czy materiału. W pasmanteriach, sklepach z tkaninami, z koralikami, zaopatrzeniem scrapbookingowych i innych skarbnicach "przydasi" mogłaby zostawić fortunę. 
Na zdjęciu malutka (maciupeńka) część jej zapasów :)


PS - Dziś mnie poniosło i opublikowałam dwa posty >tutaj< poprzedni :)
PS 2 - Wszystkich odwiedzających zapraszam na Candy >tutaj<

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajna kompozycja z tych zapasów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Zapraszam w najbliższych dniach na następne wyzwaniowe posty :)

      Usuń
  2. Woow, świetne zdjęcie i to, jak zrobiłaś ten napis!
    Pozdrawiam :))
    Ula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo...Prowadząca wyzwania u mnie na blogu :) Jestem zaszczycona ! Dzięki za miłe słowa, aż się zarumieniłam :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawie poradziłaś sobie z tematem. Niby dosłownie, ale w sumie bardzo ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się dać z siebie wszystko każdego dnia ! Zapraszam dziś na "niebieski" :)

      Usuń
  4. Super pomysł! Mi głowa wczoraj za bardzo nie pracowała, ale dziś już będzie lepiej. no wierze w to ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo inspirujące. Pewnie samo szukanie i układanie dało wiele frajdy ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...