Pobudka !!! + rozwiązanie szybkiego konkursu


Zainspirowana wczorajszym zdjęciem Al z Czarów z Drewna przedstawiam co prawda nie widok z mojej drogi do pracy, a poranny widok z okna :)

Mam też dla Was filmik na pobudzenie. W sam raz na dla tych, którzy obawiają się podejmowania wyzwań i nie mogą uwierzyć we własne możliwości. Zapomniałam dodać, że film jest dla ludzi o mocnych nerwach ;)


A na koniec rozwiązanie szybkiego konkursu - najszybsza i najcelniejsza okazała się Karolina Anna. Oczywiście, że chodziło o Syl z bloga Sylloves :)

Wszystkim pozostałym serdecznie dziękuję za zabawę, a Karolinę Annę proszę o kontakt na dagmara.raszka@gmail.com

10 komentarzy:

  1. ooo jak pieniście i przyjemnie z widokiem na góry .. u mnie czasem po drodze skrawki widać ;)

    miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny filmik, widziałam go już :)
    Sama się wspinam, chociaż nie aż tak ambitnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam lęk wysokości, więc mnie filmik zapiera dech w piersiach ;)

      Usuń
  3. Co ja bym dała za taki widok z okna! Cudowny! :)
    A w ogóle to jupi jupi, wygrałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja chcę w góry!!!! mam dość daleko niestety :) tęsknię za nimi... buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak byś się wybierała w moje strony to daj znać :)

      Usuń
  5. Byłam zaledwie kilka razy w górach i za każdym razem jest cudownie ;)

    OBSERWUJĘ i zapraszam do mnie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...