Wyłowione w sieci - odcinek 12


Piąteczek! Śledzik wyłowiony w sieci już do Was leci!

Na blogu ostatnio panuje raj dla rękodzielników. Pokazałam jak bezstresowo kleić serwetki decoupage, jak zrobić od podstaw mini-album i do czego wykorzystać resztki papierów scrapbookingowych. Zarzuciłam Was pomysłami, które sprawią, że już nigdy nie wyrzucicie starych jeansów (ja uszyłam z nich baleriny). Podzieliłam się też tutorialami na kwiaty, które nie zwiędną.  Porwałam Was do wełnianej krainy i pokazałam moje prace związane z kolorami roku. Do osób subskrybujących newsletter poleciała pierwsza paczka dodatkowych materiałów do druku (w przyszłym tygodniu poleci następna!). A wszystkich motywuję do przekraczania swojego comfort zone!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...