Foto zagadka #6

Dużo czasu zajęło mi znalezienie ciekawego obiektu do nowej fotozagadki, ale wreszcie jest. Wczoraj go wypatrzyłam i od razu wiedziałam, że to jest to! Jak patrzę na to zdjęcie to nieustannie widzę stado nosków, no nic tylko dorysować tym niby-zwierzakom oczka ;) Ciekawa jestem co Wy wypatrzycie. 

No to start - kto zgadnie co to takiego?


Na odpowiedzi czekam do niedzieli do północy.
Przypominam też o trwającej blogowej ankiecie, Wasze odpowiedzi ułatwią mi kilka ważnych decyzji.

http://goo.gl/forms/dgVPaxWZxx

EDIT: Prawidłowa odpowiedź to oczywiście szyszka, "pierwsza z najpierwszejszych" była Funita i to ona dostanie mały upominek!

5 komentarzy:

  1. wszystkiego dobrego w tym roku mój ulubiony rybaku sieciowy :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. szyszunia , bądź ananas ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie to przypomina stos gałki muszkatołowej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szyszka sosnowa :) zastanawiałam się nad jodłą, ale chyba nie......
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...