Małe przyjemności są w kropeczki :)

Dzisiaj będzie o 13. Ale spokojnie, nic pechowego, tym razem chodzi o godzinę 13, a dokładniej o to co dzisiaj o 13 robiliśmy - do takich zwierzeń zaprosiła nas w ramach wyzwania fotograficznego Ula z bloga "Sen Mai". Moje zdjęcie nie jest dosłowne, do sklepu aparatu ze sobą nie wzięłam, ale uwieczniłam swoje zakupy, które właśnie o 13 robiłam :) No dobra, napiszę to - szczęściara ze mnie, upolowałam niezłe okazje i nie mogę się na nie napatrzeć. Takie tam małe pourodzinowe przyjemności :) Zresztą kto mnie lepiej zna ten wie, że białym groszkom na czerwonym tle to ja się rzadko kiedy daję radę oprzeć ;)

Wy też kochacie te słodkie kropeczki ?


2 komentarze:

  1. Figowy dżemik- pyszny! Kropeczki uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Figowego dżemiku tej firmy jeszcze nie próbowałam, ale figi uwielbiam :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...