Dotyk, porażka i nowy projekt

Zdjęcie DOTYKU do wyzwania fotograficznego u Uli spędzało mi sen z powiek. Każda interpretacja wydawała mi się zbyt prosta i za mało ciekawa. Wreszcie mnie olśniło - każdy dotyk zostawia ślad :)


W odróżnieniu od dotyku zdjęcie WODY nosiłam w wyobraźni od dnia kiedy Ula opublikowała listę tematów. Trzy miseczki, a w każdej z nich woda w innej postaci skupienia. Pozornie proste okazało się całkowitą porażką. Cyknęłam duuużo zdjęć, przetestowałam kilkanaście ustawień aparatu i wróciłam do ojczyzny na tarczy ponosząc sromotną klęskę...za nic na świecie nie potrafię sfotografować pary wodnej. Niemniej jednak starałam się, więc zdjęcie do wyzwania zgłaszam - przede wszystkim z nadzieją, że ktoś z Was odpowie mi na pytanie jak takie zdjęcie wykonać :)


Na koniec chciałam Was serdecznie zaprosić na mój świeżo upieczony >drugi blog< !
Macie niepowtarzalną okazję ! Możecie stać się częścią naszej historii - napisać pierwszy komentarz, zostać pierwszym obserwatorem albo po prostu rozsiąść się wygodnie i patrzeć jak będziemy rozwijać żagle :)

Do zobaczenia w trasie !

2 komentarze:

  1. Fajne ,pomyslowe zdjecie z odcisnieta dlonia :) Co do pary to ja sie niestety nie znam az tak dobrze na robieniu zdjec,trzymam kciuki ,aby Ci ktos podpowiedzial :) Na drugi blog z mila checia zajze :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Będzie mi bardzo miło jeżeli zajrzysz na drugi blog :) Tematyka będzie trochę inna, ale może akurat Cię zainteresuje albo może znasz kogoś kogo mogłaby zainteresować :) Pozdrawiam !

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...