Totalne wariactwo - czyli bombki w majówkę !

Pamiętacie Dziewczyny z Pracowni Pompon, które wystąpiły w szalonym spektaklu na łamach mojego bloga ? Tym razem Dyrektor Artystyczny Teatru postanowił zaprosić na sceniczne deski Moniszkę, która tworzy Rzeczy Ładne. 

Co przekonało mnie do zaproszenia właśnie Jej? Bombki !!!
P
o prostu musicie poznać Blogerkę, która robi tak piękne bombki, że swój wyjątkowy egzemplarz zamawiałam kiedy wszyscy śpiewali Alleluja i malowali pisanki. Po prostu muszę taką mieć !
 

Blogujesz od niedawna, co spowodowało, że zaczęłaś?
Bloga założyłam we wrześniu 2012 roku właściwie dlatego, że potrzebowałam miejsca w sieci na zaprezentowanie swoich prac. I początkowo ograniczałam się do umieszczania w nim zdjęć uszytych i wydzierganych przeze mnie rzeczy. Powoli dojrzewałam jednak do tego, że chcę dzielić się z ludźmi czymś więcej. Czytałam coraz więcej blogów, poznawałam ten wirtualny świat, który coraz bardziej mnie wciągał. Początkowo nie do końca wiedziałam jak mój blog ma wyglądać, wydawało mi się, że nie umiem pisać, ale w sieci odnajdywałam coraz więcej inspiracji i w mojej głowie rodziły się coraz to nowe pomysły. Intensywnie zaczęłam prowadzić bloga od stycznia tego roku i w końcu widzę, że zaczyna nabierać małego rozpędu :-)

Masz blog, który jest dla Ciebie natchnieniem?
Kiedyś, zanim zaczęłam przygodę z blogowaniem czytałam bloga Zuzi Górskiej Przygoda Zuzi z szyciem jest dla mnie natchnieniem, bo dzięki niej można uwierzyć, że wszystko jest możliwe. Zaczęła od prowadzenia bloga i szycia w domu, a teraz ma swoją firmę i robi prześliczne torebki :-)
Obecnie podglądam wiele różnych blogów, ale nie mam konkretnego, z którego brałabym wzór. Inspiracji szukam wszędzie.

Czy masz ulubiony materiał, kolorystykę, technikę?
Ciągle szukam. Szydełko i druty są mi znajome od dzieciństwa, z maszyną też zaznajomiłam się już dawno i nie umiem wybrać co jest najbliższe memu sercu. Uwielbiam za to grube sploty. Grube włóczki, grube druty i szydełka dają tak wspaniały efekt! A z kolorów to kocham wszystkie. Kolorowa ze mnie dziewczyna i barwy często działają na moją wyobraźnię najbardziej, więc w tym temacie nie lubię się ograniczać :-)

Łódź - przekleństwo czy błogosławieństwo? Uważasz, że to że mieszkasz w mieście związanym z rękodziełem, projektowaniem i modą ma znaczenie?
W obecnych czasach przy łatwym dostępie do internetu inspiracje można czerpać w każdym zakątku kraju. Materiały tez można kupić wszędzie, jednak ja doceniam to, że mam w mieście wiele sklepów z materiałami, w których mogę pooglądać, przyjrzeć się dokładnie fakturze, dotknąć.
W Łodzi podobają mi się też akcje promujące rękodzieło, takie jak kiermasze i wystawy, odbywające się w ciągu całego roku, na których można się zaprezentować, poznać innych twórców z miasta.
Nie jestem rodowitą łodzianką, nie pochodzę z tego miasta, przyjechałam tu na studia i początkowo nie znosiłam tego miasta, ale teraz śmiało mogę stwierdzić, że łódź mnie wciągnęła. Im dłużej tu jestem, im więcej tu tworzę tym bardziej zżywam się z tym miastem. Myślę, że w miejscu tak naznaczonym modą na pewno jest łatwiej.

W jednym zdaniu, co wyróżnia się na tle innych twórców?
Indywidualne podejście do każdego projektu, niepowtarzalność i dokładność to cechy, które mam nadzieję, pomogą mi się wybić i zdobyć uznanie wśród miłośników rękodzieła.

















Puść wodze fantazji, jak widzisz swoją działalność za 5-10-15 lat?
Właśnie zaczynam swoją przygodę z Moniszką. Na razie działam sama. Wiem, że wymaga to ode mnie dużo pracy i cierpliwości, ale w przyszłości chciałabym, aby była to dobrze prosperująca, mała firma z rozpoznawalną na rynku marką.

Wszystkie zdjęcia pochodzą z bloga Moniszki :)

4 komentarze:

  1. Oh! Dziękuję ślicznie! Pierwszy wywiad za mną ;-) hi hi hi

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam i pozdrawiam Ciebie bardzo serdecznie.Ładnie i miło tu u Ciebie wiec zostaję na dłużej.W wolnej chwili zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów.Wszystkiego dobrego.J.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wywiadu. I ja zachwycam się Moniszki cudnymi torebkami!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodka różowa czapka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...