Wyłowione w sieci - tydzień 3 (a właściwie to 6) !

http://2.bp.blogspot.com/-4c4PxrwuimY/UXFMF-MwOYI/AAAAAAAAEK8/kWcZMe6sAPo/s1600/wy%25C5%2582owione+w+sieci.JPG 

Maj był tak intensywnym miesiącem, że połowy zostały zawieszone, sieć przeleżała splątana w kącie pokoju i nieco się przykurzyła. W żadnym razie jednak nie przykurzyło się biurko w mojej pracowni, na którym powstały w tym czasie dziesiątki prac. W tym tygodniu wreszcie nadrobiłam zaległości w wirtualnym świecie, a oto co dla Was złowiłam:


- Pamiętasz tę butelkę po oranżadzie, która w poprzednie wakacje wpadła Ci do morza ? Nikt nie pamięta, a miliardy plastikowych odpadów tworzą w wodach plamy śmieci wielkości miast. Rozwiązanie jest mniejsze od pokoju, ale większe niż torebka. I opanowuje całą planetę.


2) Tarta porowo-ziemniaczana autorstwa Liski z White Plate. Brzmi niepozornie, ale jest przepyszna !!!


3)Na blogu Moje Zielone Wzgórze znalazłam śliczne inspiracje w tematyce balkonowej.


4) Taśmy dekoracyjne opanowały blogowy świat na dobre, kreatywnie wykorzystała je Mamajagody


5) Piękna sesja zdjęciowa  - Iselin Steiro by Nathaniel Goldberg for Hermès Spring/Summer 2013



6) Sklep ReDecor - ciekawe rzeczy w przystępnych cenach. Pod menu sklepu 3 katalogi produktów do przeglądnięcia, jeden piękniejszy od drugiego, nie wiem, który podoba mi się najbardziej ;)



Wszystkie wykorzystane zdjęcia zostały podlinkowane do źródła.

3 komentarze:

  1. Oh, te balkony mnie oczarowały! Pewnie dlatego,że sama właśnie zazieleniam swój :-D hi hi

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny :) Mój balkon też już nieco zazieleniony, ale niestety pogoda nie sprzyja bujnemu przyrostowi roślinek :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tę tartę, robiłam ją wiele razy, jest naprawdę świetna!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...