Wyłowione w sieci - tydzień 2 !


Ciekawa jestem czy czekacie na połowy z tego tygodnia. Ostatnich 7 dni minęło tak błyskawicznie, że dobrze, że w ostatniej chwili zdążyłam wyciągnąć sieć i specjalnie dla Was nałapać do niej chociaż trochę smakowitych kąsków. A oto one:

  1. W najnowszej kolekcji Home&You pojawił się taki oto piękny słoiczek. Jak dla mnie cud miód !
  2. Pora żeby rozpisać co i kiedy w tym sezonie zapakujemy do słoików i schowamy do piwnicy na zimniejsze czasy. Z pomocą przyjdzie nam blog Skarby w słoikach
  3. Mega kreatywny ojciec malował dla swojego dziecka (codziennie! od 2008r.) grafikę na śniadaniówce. Jego prace możecie zobaczyć >tutaj<

  4. Tych, którzy mają ochotę na eksplozję wzorów i kolorów zapraszam do sklepu Desigual

  5. Ostrzegałam, że jestem kulinarnie zakręcona już przy poprzednim zestawieniu. Całkiem przypadkiem natrafiłam niedawno na blog Jadłonomia - przepisy wegetariańskie i wegańskie, ale dosyć nietypowe, moje "must check" na najbliższy czas to wegański parmezan - z czystej ciekawości jak to smakuje.
  6. W maju zapowiada się ciekawa impreza czyli Tydzień DIY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...