Wiosenne wyzwanie fotograficzne - podsumowanie

http://www.jestrudo.pl/wiosenne-wyzwanie-fotograficzne/
Melduję się! Wszystkie 30 zadań wykonane! Masa nowych doświadczeń, kilkaset zdjęć na karcie aparatu, kilkanaście kadrów, które wpadły mi w oko i przede wszystkim masa dobrej, kreatywnej zabawy. Efekty poniżej. Kolejność zgodna z kolejnością zadań na liście oryginalnej na blogu Jest Rudo czyli u sprawcy całego tego fotograficznego zamieszania. Dla ułatwienia zdjęcia podpisane.



 1 - zdjęcie wykonane z krzesła

 2 - zdjęcie telefonem

 3 - zdjęcie czarno-białe o małym kontraście

4 - zdjęcie w podskoku

5 - zdjęcie niedoświetlone

6 - duży kontrast kolorystyczny

  7 - przysłoń kadr cienkim materiałem

 8 - zdjęcie w sztucznym świetle

 9 - kadr centralny

 10 - żabia perspektywa

 11 - o zmierzchu

 12 -z lampą błyskową

 13 - mała głębia ostrości/makro

 14 - do góry nogami

 15 - kadr oparty na regule trójpodziału

 16 - oświetl przedmiot bocznym światłem

 17 - zdjęcie zrobione z pomocą samowyzwalacza

 19 - kolaż zdjęć

 19 - zdjęcie czarno-białe o dużym kontraście

 20 - zdjęcie pod światło

21 - mocne linie w kadrze

 22 - zdjęcie podkreślające kształt obiektu

 23 - porusz aparatem w trakcie robienia zdjęcia

 24 - zaparowany obiektyw

 25 - w odbiciu w lustrze

 26 - intensywna obróbka w programie graficznym

 27 - oświetl przedmiot z góry

 28 - kolorowe tło

 29 - kreatywny dyptyk


30 - przysłoń kadr dłonią (w szczegółowych podpowiedziach do zadania było też o przysłonięciu innym obiektem, stąd pozwoliłam sobie na luźną interpretację).

23 i 24 maja będę gościć na KIERMASHu na Dworcu Głównym w Krakowie w godzinach 11-19.
Serdecznie zapraszam na moje stoisko. Na zakupy i pogaduchy!

12 komentarzy:

  1. Świetne interpretacje tematów :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak sobie oglądam te Twoje zdjęcia już drugi raz i muszę przyznać, że są genialne! A ten dyptyk i zdjęcie numer 3 to już cud, miód!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, bardzo dziękuję. Aż się zarumieniłam. Nieskromnie przyznam, że z pomysłu na dyptyk jestem dumna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super fotoski!! Kusiło mnie to wyzwanie ale moze nastepnym razem... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oł je, super!
    Dyptyk mnie rozłożył na łopatki! ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Kreatywny dyptyk mega kreatywny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne. Chciałam napisać, które mi się najbardziej podobały, ale im niżej zjeżdżałam i im więcej widziałam zdjęć ... to się pogubiłam. Za dużo mi się spodobało "za bardzo" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój dyptyk i mały kontrast robią wrażenie :) Pozostałe zdjęcia oczywiście tez mi się podobają, ale te dwa chyba są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kreatywny dyptyk świetny! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia! Nr 19 mnie przeraziło. Coś wnerwiony ten kot ;))
    Gratuluję wyróżniena u Natalii!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...