Wyłowione w sieci - odcinek 6


Sieć pełna jest pięknych okazów. Bez zbędnych wstępów. Zaczynamy!

1) Zmiana szablonu bloga zajęła mi sporo czasu, wymyślenie koncepcji i samo wprowadzenie zmian nie należały do najprostszych rzeczy. Postanowiłam podzielić się z Wami stronami, które ułatwiły mi to zadanie. Podziękowania należą się tu 3 osobom (kolejność przypadkowa):
2) 9 tricków jak lepiej fotografować osoby w podskoku u Beautiful Mess

3) Jak czyścić biżuterię radzą dziewczyny z Kokoshka Blog

4) Wazony w kształcie pogniecionych puszek pojawiają się w wielu stylizacjach wnętrz. Jak zrobić je samemu pokazuje Magda z Impressionen.Tulipany wyglądają w nich wyjątkowo sympatycznie.

5) Na koniec teledysk, który świetnie pokazuje jak telewizja (i nie tylko) kłamie.

3 komentarze:

  1. oj, telewizja STRASZNIE kłamie, wiem z doswiadczenia bo mialam okazje pracowac w tvn... koszmar, zmienilam prace na radio;)
    a co do szablonu - bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dla Ciebie cynk :) http://handmadebypstro.blogspot.com/2014/03/oddam-66-sztuk-korow-do-wina.html
    Pamiętam, że chciałaś je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za cynk :) W obecnej chwili moja kolekcja liczy hmmm podejrzewam, że ponad 200 sztuk, więc nie będę się zgłaszać po następne, zostawię je bardziej potrzebującym. Pzdr!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...