Nasze odliczanie czyli tegoroczny kalendarz adwentowy.


Ho! Ho! Ho! Drogie dzieci, pewnie byłyście grzeczne i Mikołaj przyniósł Wam Wasze wymarzone prezenty. Klika dni ciszy na blogu spowodowane były pewnym dużym przedsięwzięciem, które całkowicie mnie pochłonęło, a o którym mam nadzieję będę mogła napisać coś więcej w styczniu. 
W każdym razie bardzo proszę o trzymanie kciuków.

Na zdjęciach prosty w wykonaniu kalendarz adwentowy. Użyłam kopert, serwetek papierowych pod kawusię, samoprzylepnych cyferek i ozdobnych klamerek. Jeżeli spodobały Ci się moje klamerki, mam dla Ciebie dobrą wiadomość - w następnym poście będzie tutorial jak wykonać je samodzielne. To proste!

W środku nie ma słodyczy, a karteczki z miłym słowem na każdy dzień, które napisaliśmy dla siebie nawzajem. Skłamałabym jednak mówiąc, że słodkości nie towarzyszą naszemu odliczaniu....są, są....ale w szklanym wazonie, bo nie mieściły się 'ładnie" do kopertek.

A jak tam Wasze odliczanie?


1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...