Literkowo


Porządkuje - mieszkanie, foldery ze zdjęciami, myśli i długie listy rzeczy do zrobienia. Wygrzebuję zaległości. Nie do wiary, że na kursie zdobienia drewnianych liter byłam ponad 3 miesiące temu....Podobno lepiej późno niż wcale, więc publikuje. Przede wszystkim jednak z całego serca polecam warsztaty prowadzone przez Al z Czary z Drewna (te na których byłam odbyły się u Pani Kwiatkowskiej). 


Profesjonalizm, a jednocześnie wyluzowana atmosfera. Możliwość pracy swoim tempem. Al jest bardzo otwarta na koncepcje, projekty uczestników warsztatów, służy dobrą radą czy dany eksperyment ma szanse powodzenia, chociaż na moje "cudowanie" z literą D patrzyła z lekkim niedowierzaniem.... ;) I pewnie dlatego nie wyszło ono idealnie takie jakby chciała, ale jest moje, własnoręcznie zrobione i cieszy oko.....a kiedyś...kto wie....może doczeka się ponownego szlifowania ? Zapomniałabym dodać - te śliczne drewniane litery wycinała oczywiście własnoręcznie Al :) Na jej stronie możecie kupić surowe do ozdobienia według własnego uznania albo już gotowe, postarzone woskami lub inne. Zresztą - kto raz zaglądnie do jej sklepu przepadnie na dobre, żeby nie było, że nie ostrzegałam ;)

Na dokładkę garść inspiracji na literkowe dekoracje.

Lubicie literki ? Macie je w swoich mieszkaniach ? 


źródło: 1 i 2 zdjęcie - mojego autorstwa, zdjęcia inspiracji - podlinkowane do źródła

4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...