Sto lat !

Lubię robić kartki. 

Nie zmienia to faktu, że robię je dość rzadko. Właściwie głównie w okresach przedświątecznych. Oczarowana kolorystyką wyzwania Maryszy w Art-Piaskownicy postanowiłam jednak zmajstrować karteczkę dla Kasi, którą zaraziłam handmade'm (a może ona już wcześniej chorowała, a ja tylko zaostrzam od czasu do czasu ten stan ?), więc z kupną kartką wstyd byłoby się pokazywać. 

Zresztą - ja przecież lubię robić kartki


Chciałam zgłosić tą pracę na ww. wyzwanie, ale okazało się, że ono jest już dawno zamknięte...no cóż...pozostało mi tylko uzupełnić kalendarz o terminy wyzwań, w których chcę brać udział, żeby sytuacja się nie powtórzyła. Dla informacji podklejam zdjęcie, które było kolorystyczną inspiracją: 

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...