Walentynki zrób to sam - od kartki po ciasto.

http://www.cookingclassy.com/2011/11/white-chocolate-raspberry-cheesecake-2/

Zostajecie w Walentynki w domu? Świetnie! Ten post będzie dla Ciebie wybawieniem od wszelkich trosk. Mam radę na wszystko od kartki po ciasto. Przetrząsnęłam internet i wybrałam dla Ciebie same perełki, wszystkie podlinkowane są do tutoriali DIY, prościej już się nie dało! A jaki jest mój sprawdzony sposób na Walentynki? Oscypek, żurawina, bagietka, białe wino i my.


Urocza w swej prostocie walentynkowa kartka.


Serce z róż wykonanych z bibuły.
Walentynka prosto z Gwiezdnych Wojen.

Miniaturowa skrzynka na listy z czekoladkami w środku.


Kartka z sercem wypełnionym confetti.

Stempel serce z rolki po papierze.

Walentynkowe drzewko miłości.

Nietypowa zakładka serce-origami.

Ciasto bez pieczenia z serduszkową galaretką.

Na wypadek, gdyby było Ci mało przygotowałam jeszcze skarbnicę walentynkowych inspiracji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...