5 lat blogowania - rozdaję prezenty!


Jupi! Radość mnie rozpiera, bo w ten weekend świętuję 5-lecie blogowania. Otwieram szampana - podstawiajcie kieliszki, a potem poczęstujcie się kawałkiem tortu. A potem ustawcie się w kolejeczce, bo jak to zwykle w blogosferze bywa z okazji urodzin to ja rozdaję prezenty, a nie Wy mi je przynosicie.

Nie będzie tu górnolotnych podsumowań. Przez te 5 lat było różnie, czasem znikałam na pół roku, żeby potem wrócić z nową energią. Blogowanie nieustannie tak samo mnie cieszy. Lubię pokazywać swoje prace, zdjęcia, czasem podzielić się dobrą radą czy ciekawą stroną na którą natknęłam się w sieci. Z okazji pięciolecia pierwszy raz poprosiłam Wam o wypełnienie ankiety - wczoraj opublikowałam jej wyniki.

Dopracowałam szablon - pojawiła się nowa podstrona "kim jestem" - teraz jest w niej o mnie o wiele więcej niż wcześniej. Wygląd zmieniła prawa kolumna - m.in. stworzyłam nowe przyciski social media. Posty są teraz zwijane (archiwalne sukcesywnie zwijam, proszę o cierpliwość), co mam nadzieję ułatwi Wam szybkie przeglądanie bloga (jest już na nim prawie 400 postów). Zmienił się nieco układ postu - pojawiło się kółeczko z datą, które pokochałam od pierwszego wejrzenia, są nowe przyciski do udostępniania postu. System komentarzy na razie pozostaje Bloggerowy, ale o tym pisałam już wczoraj. Przybył też slider, na którym promowane będą bieżące tematy - teraz oprócz inspiracji walentynkowych czeka tam na Was zbiór postów DIY, które według ankiety cieszą się sporym powodzeniem. Na aktualizację czeka zakładka sklep i sklep sam w sobie - chciałabym żeby był bardziej czytelny i żeby jasne było dla Was, że w ofercie mam o wiele więcej niż przedmioty wystawione na sprzedaż w danej chwili.

Szablon modyfikowałam sama, ale z ogromną pomocą kilku miejsc i stron - wszystkimi im bardzo dziękuję, a są to: Sharethis, Żyj Kochaj Twórz, Forum Blogowicz (fantastyczna baza wiedzy!), MenuCool.


No to przechodzimy do sedna sprawy - PREZENTÓW!

Tak sobie w tym roku wymyśliłam, że zasady będą proste.
1) Wybierasz, który z prezentów chciałabyś/chciałbyś dostać.
2) Pod postem wpisujesz numer prezentu i życzenia dla mnie z okazji 5-lecia blogowania (będę do nich wracać w chwilach kryzysu). Jeżeli nie masz profilu na bloggerze zostaw też swój mail.
3) Czas na zapisy macie do 17 lutego do północy
4) 20 lutego wybiorę dla każdego z prezentów życzenia, które najbardziej mi się podobały i nagrodzę wybranym prezentem ich autorów.
4) Będzie mi bardzo miło jeżeli udostępnicie urodzinowy banner na swoich blogach albo Facebooku.

I jeszcze jedno!
Wczoraj otworzyłam zapisy na blogowy newsletter.
Zapisz się na newsletter!
To prawie tak jakbyśmy umówili się na pogaduchy przy herbacie! - See more at: http://czarnabiedronka.blogspot.com/p/ja.html#sthash.lBGCRG8B.dpuf
Zapisz się na newsletter!
To prawie tak jakbyśmy umówili się na pogaduchy przy herbacie! - See more at: http://czarnabiedronka.blogspot.com/p/ja.html#sthash.lBGCRG8B.dpuf
Zapisz się na newsletter!
To prawie tak jakbyśmy umówili się na pogaduchy przy herbacie! - See more at: http://czarnabiedronka.blogspot.com/p/ja.html#sthash.lBGCRG8B.dpuf
Zapisz się na newsletter!
To prawie tak jakbyśmy umówili się na pogaduchy przy herbacie!
- See more at: http://czarnabiedronka.blogspot.com/p/ja.html#sthash.lBGCRG8B.dpuf
Zapisz się na newsletter!
To prawie tak jakbyśmy umówili się na pogaduchy przy herbacie!
- See more at: http://czarnabiedronka.blogspot.com/p/ja.html#sthash.lBGCRG8B.dpuf
 Obiecuję, że będzie kreatywnie i inspirująco. Załapiesz się na treści niepublikowane na blogu, uchylę rąbka tajemnicy jak wygląda sekretne życie biedronek i podzielę się dodatkowymi godzinami mojej doby. Planuję wysyłać również materiały do wydruku, które będą uzupełnieniem blogowych tutoriali.

W pakiecie startowym czeka na Ciebie paczka 10 ładnych fontów z polskimi znakami.


Zapisz się na newsletter!
To prawie tak jakbyśmy umówili się na pogaduchy przy herbacie.


7 komentarzy:

  1. Życzę Ci wspaniałego, kreatywnego blogowania do końca świata;) Ja dopiero zaczęłam, nie wiem czy wytrwam 5 lat. Cudownych wpisów i wiernych czytelników jeszcze. Ja wybieram prezent nr 1, w sam raz dla mnie bo ma problemy z organizacją:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne prezenty, okragla rocznica, gratulacje dla Ciebie,czy moge prosic prezent nr 1.pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci wielu wspaniałych pomysłów i mocy twórczej :D Twój blog się zmienia i dostarcza nowych wrażeń :D Choć rzadko w komentarzach bywam, to zawsze Twoje prace podziwiam :D Mi marzą się przydasie, bo zawsze mogą przydać się ;)
    Serdecznie pozdrawiam! Czarna

    OdpowiedzUsuń
  4. Z okazji tej wyjątkowej rocznicy:

    B -liskich (wykraczających poza klawiaturę) relacji z czytelnikami;
    L -udzi, którzy zawsze będą obok (bo są ważniejsi od lajków czy followersów);
    O -drobiny szaleństwa (byle nie za dużo);
    G -lobalnego, rękodzielniczego sukcesu (podbicie wszystkich krajów świata to tylko kwestia czasu);
    O -dsłon wielu (żeby nie było, że nie ma nic na temat);
    W -yjątkowych, internetowych przygód (na początku była wena...)
    A -ktywności (bo są tacy, którzy z niecierpliwością czekają na kolejne posty);
    N -ieustającego "chce mi się" (o to chyba w tym wszystkim chodzi);
    I -spiracji (czerpanych zewsząd);
    A -paratu marzeń (bo przecież pieniądze nie są w życiu najważniejsze)

    czytelnikom, ale także samej sobie - życzy Hania ;)

    PS Jestem wewnętrznie rozdarta pomiędzy praktycznością (apteczka) a estetyką (broszka), dlatego zdaję się na Ciebie, Czarna Biedronko, i z każdego prezentu będę się cieszyła! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tadam! Ogłaszam niniejszym, że wszystkie dostaniecie nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie otrzymałąm nagrody;((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dosłownie przed chwilą wróciłam z Poczty, przepraszam za opóźnienie ale miałam trochę zawirowania w życiu...

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...