Konkurs rozpoczęty !


Mam ogromną przyjemność poinformować, że zostałam zaproszona przez serwis Pinspire.com do konkursu "European Young Designers 2012". W jego ramach projektanci z 5 krajów (Włochy, Hiszpania, Francja, Niemcy i Polska) wybrali po jednym swoim produkcie, na który możecie głosować - aby zagłosować należy polubić mój produkt klikając na "like" w lewym, górnym rogu nad zdjęciem na: stronie mojego przedmiotu. Jeżeli znajdę się w pierwszej 5 wtedy jedna z osób, które polubiły mój produkt dostanie kolczyki pokazane na zdjęciu w prezencie :) Zapraszam do głosowania, z góry dziękuję za serduszka, trzymanie kciuków i polecenie znajomym :)

Wspomnę też może o samej idei Pinspire Jest to miejsce gdzie kryją się tysiące inspiracji. Każda z osób, które się dołącza ma swoją "tablicę', na którą przypina ("pin") znalezione w sieci (albo na tablicach innych użytkowników) zdjęcia. Co ważne zdjęcia od razu posiadają link do miejsca gdzie je znaleźliśmy, co ułatwia nam przechowywanie ciekawych projektów wyszukanych np. na blogach, a także pomaga chronić prawa autorskie. Osoba, która ogląda naszą tablicę może bez problemu dotrzeć do źródła zgromadzonych przez nas zdjęć. Wystarczy dodać "pin" do jednego zdjęcia z długiego tutoriala by później jednym kliknięciem do niego wrócić. Z całego serca polecam tą ideę !

5 komentarzy:

  1. Gratuluję i będę głosować:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dochodzą mnie słuchy, że przy głosowaniu wybija jakiś błąd...mam nadzieję, że Tobie się uda :)

      Usuń
  2. Gratuluję !! :) i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, próbowałam głosować ale niestety mam jakiś błąd. Będę jeszcze próbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z góry dziękuję dziewczyny za dobre chęci....Żeby zagłosować trzeba się zalogować, a potem dopiero kliknąć na link, który podałam...wtedy podobno da się zagłosować. Przyznam szczerze, że denerwuje mnie to, że głosowanie jest mocno utrudnione...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...