Czarna Biedronka do usług :)

Moja głowa aż pęka od nadmiaru pomysłów, projektów i postanowień do zrealizowania. Po ponad miesiącu wreszcie dobrnęłam do koncepcji "Czarna Biedronka dla Bloggerek" czyli osobnego działu na blogu, w którym będę prezentować prace, które zamawiały u mnie (nie)znajome Blogerki. Większość z tych prac powstała na zamówienie, według określonych przez Dziewczyny upodobań co do kształtu, koloru czy stylu prac. Jednocześnie zapraszam do składania nawet najbardziej wymyślnych i szalonych zamówień.

Uwielbiam tworzyć spersonalizowane prace !!!


Nie inaczej było z naszyjnikiem, który zamówiła u mnie Ola z bloga Secret Garden.
A oto zdjęcia stylizacji (wszystkie zdjęcia pochodzą z bloga Oli):


PS Zakładka pojawi się na bocznym pasku w nadchodzącym tygodniu i z biegiem czasu zapełni się pracami osób, które składały u mnie zamówienia, mam nadzieję, że nikogo nie pominę. Jak co to alarmujcie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...