Andrzejkowo czy świątecznie ?

To pytanie od rana zaprząta moją głowę....jakie inspiracje dzisiaj pokazać na blogu. Może coś o Andrzejkach....a może jednak o Świętach ;) Tak intensywnie myślałam co wybrać, że w sklepie kupiłam pstrągi (uwielbiam!), ale o cytrynie to już zapomniałam. Bo wtedy właśnie mnie naszło, co łączy oba te tematy. ŚWIECZKI, bo są topione do wróżenia z wosku, są z w wieńcach adwentowych, a potem towarzyszą nam przez okres Świąt. Czyli temat idealny na dziś.

Poniżej inspirujące zdjęcia jak w szybki i prosty sposób wykorzystać świeczki do dekoracji.
Plan jest taki - Wy oglądacie, komentujecie jak Wam się podoba. Jeżeli macie ochotę to  zapisujecie się na Candy. Ja tymczasem idę powiesić swój kalendarz adwentowy, no i oczywiście upiec rybki !

Pozdrawiam !











Źródło zdjęć: Pinterest. Zdjęcia podlinkowane.

3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...