Zaczarowany ogród






Za chwil kilka moja nieobecność w blogowym świecie będzie trwała miesiąc, w ostatnich dniach podglądałam trochę co tam pojawia się na Waszych blogach, ale nadal brakuje mi czasu żeby komentować, a już tym bardziej żeby publikować nowe posty u siebie. Kto studiował ten wie, że maj i czerwiec to pracowite miesiące, a w połączeniu ze sprzedażą swojego rękodzieła nawet bardzo pracowite :) Wszystko jednak zmierza "w stronę światła", więc powinnam pojawiać się nieco częściej.

Na dzień dobry po przerwie - kolejna partia zdjęć z majówkowej sesji. Fotografie były robione przed starym, opuszczonym dworkiem, który znajduje się w Cieszynie. Klimat zdjęć kojarzy mi się z zaczarowanym ogrodem, a Wam ?



W sesji brała udział ekipa w składzie:
- fotograf: Wojciech Wysłych
- make-up: Maria Fielek

7 komentarzy:

  1. "Tajemniczy Ogród" :) piękna sesja, i wspaniałe jarmilki,
    pozdrawiam serdecznie również w natłoku pracy i nauki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia, piękna modelka, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam teraz taki sam ciężki okres... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaczarowany klimat zdjęć:) Piękna Ty i czeszki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...