Lato wróć!


Marysza w wyzwaniu ogłoszonym na Art-Piaskownicy prosiła, żebyśmy zatrzymały kolory lata w swoich serduchach i swoich pracach. Paleta jaką zaproponowała faktycznie nie jest jesienna, za to idealnie wpisuje się w dzisiejszy dzień. U mnie było słonecznie i ciepło. 

Taką jesień to ja rozumiem! 

Zainspirowana uszyłam trzy pary broszek z pastelowych tasiemek w grochy. Otworzyłam ponownie zdjęcie Maryszy i...to nie było to. Zdecydowanie czegoś tu brakowało, nie miało być smętnie i blado. Miało być mega energetycznie i soczyście. Zerknęłam na pudełka z jarmilkami....i to było to! 
Delikatne broszki z dużą dawką kolorystycznego kopa w postaci butów. 

Lato wróć!


6 komentarzy:

  1. Fajnie to wyszło :) Rzeczywiście pogoda nas tak rozpieszcza, że można powiedzieć, iż lato wcale nas nie opuściło ;)
    Pozdrawiam! Cz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. A to wszystko dzięki świetnym kolorom zaproponowanym przez Maryszę :)

      Usuń
  3. Suuper :) Tak kolorowo ,delikatnie :) Zapraszam Cie na Candy moje roczkowe :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...