8 losowych faktów o mnie


Marysza sprawiła mi ogromną radochę zaproszeniem do zabawy "8 losowych faktów o mnie". 
Ja z kolei zapraszam do odpowiedzi WeGrochy, TheDeliratio i Mimo-za-Monika. 
A oto one - moje dziwne dziwactwa. Macie jakieś swoje?

NIE PIJĘ KAWY
no dobra, w roku wypijam może ze dwie. Chyba, że mówimy o kawie z cykorii - tą ubóstwiam

GRAŁAM W ROCKOWEJ KAPELI 
stare, licealne czasy - zespół nazywał się Metafora, a ja pomykałam w nim na basowej gitarze

 
UWIELBIAM KĄPIELE W WANNIE
dużo gorącej wody, olejek aromatyczny i mogę leżeć....aż wystygnie woda ;)

MAM BZIKA NA PUNKCIE NOTESÓW
muszę bardzo powstrzymywać się przed kupowaniem następnych i następnych...w większości nic nie notuję, bo są "za ładne" i mi ich szkoda ;)


POSZŁAM DO ŚLUBU W PŁASKICH BUTACH
nie zamierzałam męczyć się w butach na obcasie, w których na co dzień nie chodzę

JESTEM DENTYSTĄ
wydało się......to jest czarna strona Czarnej Biedronki



KOCHAM KULINARNE EKSPERYMENTY
rzadko gotuję dwa razy to samo, wciąż wertuję kulinarne książki (ostatnio najchętniej anglojęzyczne) i blogi w poszukiwaniu nowych przepisów. Uwielbiam układać menu na imprezy i siedzieć w kuchni całą sobotę. Ogromnie mnie to relaksuje.

LUBIĘ SZPINAK
lubię go od zawsze, w przedszkolu kiedy pani nie patrzyła zjadałam go za inne dzieci

9 komentarzy:

  1. ja też lubię szpinak, ale u mnie w przedszkolu go nie podawali :) A nawet jeśli to chyba nie odważyłabym się zjeść czyjegoś, bo siedziałam przy stoliku z chłopcem który smarował smarkami po stole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim współtowarzysze byli higieczni także nie miałam żadnych oporów ;)

      Usuń
  2. Z tymi notesami to pisałaś o mnie? :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak - przepraszam, rozpędziłam się. Ósmy fakt o mnie - mam w domu 20 kg guzików ;)

      Usuń
  3. Dziękuję za nominacje :) ciekawe tajemnice skrywają!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha! To nie tylko ja lubię szpinak!! :)
    I mam tą samą fazę z notesami i kalendarzami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szpinak jest pycha :) Widzę, że więcej osób choruje na notesy ;) Czy to uleczalne?

      Usuń
  5. Kobieta Wulkan! :)
    Powodzenia i radości z życia :)

    Pozdrawiam.
    J.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...